Artystka dźwiękowa, performerka. Uczyła się metody „głębokiego słuchania“ z Pauline Oliveros, wokalnego systemu hindustani raga w Waranasi, w Indiach. Interesuje się ludzkim głosem, jako pomostem między sferą publiczną a prywatną, słuchaniem i improwizacją jako praktyką społecznego oporu. Jest autorką tekstu „More bark, more bite” w publikacji „Warsound. Warszawa” wydanej w Cenrum Sztuki Współczesnej w Warszwie oraz „Notes Towards Vaginal Listening” razem z włoską artystką Anną Raimondo w zbiorze „The Middle Matter. Sound as interstice” wydanej Q-O2 w Brukseli. Współtworzyła cykl „Śpiew Syren” towarzyszący wystawie „Syrena herbem twym zwodnicza” w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. Brała udział w wystawach zbiorowych w Centrum Sztuki Współczesnej: „Gotong Royong”, „Czekając na kolejne przyjście/Waiting for another coming”, „Zjednoczona Pangea” w Muzeum Sztuki w Lodzi, w wystawie „Post-Peace” w Wurrt. Kunstverein Stuttgarcie, sympozjum „Sound and Participation” w Brukseli, festiwalu Odrathek/Musarc w Londynie oraz sesji „Untraining the Ear” w SAVVY Contemporary w Berlinie.
Razem z grupą performatywną ETC brała udział w Warszawskiej Jesieni, oraz festivalu Musica Privata, realizując awangardowe partytury dźwiękowo-ruchowe. Tworzy przestrzenie dźwiękowe w teatrze tańca i w filmie. Razem z artystką dźwiękową FOQL rozwija improwizowany live act Mother Eart’s Doom Vibes, podczas rezydencji w Biurze Dźwięku w Katowicach czy festiwalu Unsound w Krakowie. Współtworzy społecznościowe Radio Kapitał w Warszawie, oraz Radio Ushirika w Mathare, w Kenii.

soundcloud artystki